Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sponzoring českého házenkářského klubu
Straková, Karolína ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Sponzoring českého házenkářského klubu Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření sponzorského balíčku pro oslovení a potenciální zisk generálního sponzora českého házenkářského klubu TJ Sokol Nové Veselí. Metody: V této diplomové práci jsou využity kvalitativní metody - analýzu textů, dokumentů, webových stránek a sociálních sítí. Dále byl proveden polostrukturovaný rozhovor s místopředsedou klubu. Polostrukturované rozhovory byly realizovány také se zástupci vybraných firem. Výsledky: Z analýzy současného stavu a provedených rozhovorů se ukázalo, že klub v současné době nedisponuje uceleným sponzorským balíčkem. Komunikace se sponzory probíhala vždy individuálně na základě konkrétních jednání a ucelená forma chyběla, což snižovalo efektivitu vyjednávání. Z toho důvodu se první část práce zaměřuje na analýzu stávající situace, možnosti a nabídku protislužeb, které může klub nabízet. Na základě toho byl vytvořen jeden základní balíček, neboť se na základě rozhovorů ukázalo, že tato strategie je pro klub efektivnější. Vytvořený balíček byl prezentován osloveným sponzorům, přičemž se podařilo naplnit cíl a získat pro klub nového sponzora. Klíčová slova: sponzoring, sportovní sponzoring, sponzorský balíček, házená
Sponzoring týmu Big Shock Racing a jejich vzájemná spolupráce
Kadeřábková, Aneta ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Sponzoring týmu Big Shock Racing a jejich vzájemná spolupráce Cíle: Cílem bakalářské práce je navrhnout sponzorský balíček pro potenciální sponzory týmu Big Shock Racing. Dále rozebrat stávající situaci, zjistit, jak tým se sponzory spolupracuje a komunikuje. Metody: V práci je použita kvalitativní metoda, konkrétně polostrukturované hloubkové rozhovory s pilotem týmu Big Shock Racing Martinem Macíkem ml. Dále je provedena analýza dat a pozorování, které slouží k získání aktuálních informací. Výsledky: Z provedených rozhovorů vyšlo najevo, že tým sponzorskými balíčky v současnosti nedisponuje a s jednotlivými partnery se snaží domlouvat individuálně a naplnit jejich individuální požadavky. Proto se nejdříve rozebrala stávající situace, jaké protivýkony tým nabízí, a z nich byly následně sestaveny 4 sponzorské balíčky, které budou týmu sloužit pro lepší budoucí vyjednávání s potenciálními sponzory. Klíčová slova: Sponzoring, sportovní sponzoring, sponzorský balíček, marketingová komunikace, motorsport

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.